SELAMAT DATANG KE BLOG SHAPE PLUS ANGGUN

SELAMAT DATANG KE BLOG SHAPE PLUS ANGGUN

Sunday 25 March 2012

**E.V.E LADY PLUS**



Apakah Lady Plus?

Lady Plus adalah suplemen kesihatan libido wanita yang selamat dan semulajadi. Ia membantu anda memperoleh kembali ghairah, nafsu, dan rangsangan seksual. Ini adalah produk pengukuhan libido semulajadi yang dibuat khusus bagi kaum wanita; memperbaiki ‘foreplay’, mempercepatkan berahi, dan meningkatkan respon seksual dengan mengencangkan dan oxygenating sistem pembiakan. Dengan Lady Plus, keintiman sekali lagi menjadi jambatan antara minda, tubuh dan jiwa sensualiti anda. Alamilah pengalaman kembali ke zaman anak dara dengan Lady Plus yang membantu melonjakkan Libido anda dan mengembalikan keberahian, meningkatkan Keghairahan dan mengukuhkan respon seksual anda. Hadiahkan kenikmatan yang tidak terhingga serta kongsi kebahagiaan seksual bersama pasangan anda dengan orgasme yang hebat dan lebih mendalam.

Fungsi utama Lady Plus:
1. Mencegah gangguan menopaus
2. Mencegah kanser payudara
3. meningkatkan libido
4. menggalakkan metabolisme
5. Pertambahan daya seksual
6. Meningkatkan fungsi imun
7. Stabil hormon wanita
8. Meningkatkan peredaran darah
9. mengetatkan faraj
10. Kurangkan kedutan
11. menguatkan payudara
12. Meningkatkan keanjalan kulit
Rasai keperibadian yang seksi dan hidupkan semula keberahian anda untuk seks yang intim, panas dan ghairah.
Apa Lady Plus Dapat Lakukan Untuk Anda?
Dengan kehidupan yang sibuk dan tanggung jawab yang banyak seperti kerjaya, rumah, anak-anak, dll .. Tidak menghairankan jika seks mungkin berada di bawah dalam senarai keutamaan anda. Lady Plus direka bukan hanya untuk meningkatkan minat anda pada seks, tetapi membuat anda inginkan lebih.
Mari kita bersikap jujur, vagina kering merupakan masalah yang umum bagi banyak wanita dan boleh menghalang keupayaan anda untuk bersenang-senang di ranjang. Faktor-faktor tertentu seperti stres dan hormon boleh menyumbang kepada kekeringan vagina, tetapi jika anda tidak senang atau terangsang, sekadar seks saja tidaklah menyeronokkan. Lady Plus dapat membantu meningkatkan aliran darah ke alat kelamin yang boleh menguatkan hasrat seksual anda, dan meningkatkan pelinciran semulajadi tubuh anda – membuat seks jauh lebih menyeronokkan.

Seperti yang anda sudah tahu, keintiman adalah penting, tetapi perempuan masih perlu dan ingin orgasme untuk kenikmatan seksual penuh. Jika kita tidak mendapatkan kepuasan akhir, atau jika anda tidak dapat mencapai orgasme, apa gunanya? Lady Plus tidak hanya meningkatkan rangsangan seksual yang kita cari, tetapi juga membantu kita mengalami orgasme yang hebat dengan usaha yang lebih sedikit. Ini hanya tidak orgasme biasa – ini lebih hebat, lebih memuaskan, dan lebih eksplosif disebabkan semua bahan yang terkandung dalam Lady Plus adalah bahan semulajadi.

Jom jengok2 testimoni pengguna lady plus...:-)




EVE Lady Plus... amat membantu wanita wanita diluar sana terutama wanita yg bekerja dan berumahtangga... rugi rugi pada yg tidak mencuba...Anda berminat??Call /sms            019-6640041       skrg!! 

**Lady Plus memberi impak yg luar biasa pada wanita yg mementingkan keharmonian di dalam rumah tangga**

call/sms             019-6640041       for more info ^_______^ 

Cara Makan : Setiap malam sebelum tidur, curahkan 1 sechet Lady Plus di bawah lidah. Biarkan Lady Plus cair dgn sendirinya.* Minum segelas air masak. Makan sekali sahaja setiap hari. Untuk kesan terbaik dicadangkan konsisten sekurang-kurangnya 90 hari @ 3 bulan berturut-turut. Anda akan mengalami perubahan yang sangat ketara secara berperingkat-peringkat. Tindak balas badan individu adalah berbeza.* CARA INI MEMBERI KESAN SEGERA KEPADA ORGAN SASARAN KERANA SARAF BAWAH LIDAH AKAN MENYERAP NUTRIEN DAN DIBAWA TERUS KE OTAK DAN SARAF-SARAF LAIN. JANGAN TERUS TELAN. 

E.V.E Lady Plus Price
RM90 /15 sac (1box) RM170/30sac (2boxes) – (SM)
RM100 /15 sac (1box) RM180/30sac (2boxes) – (SS)
Call @ pm me at             019-664004 

No comments:

Post a Comment