SELAMAT DATANG KE BLOG SHAPE PLUS ANGGUN

SELAMAT DATANG KE BLOG SHAPE PLUS ANGGUN

Saturday 24 March 2012

MENGAPA ANDA PERLU EVE COLLAGEN?

FAKTA : Apabila usia seseorang telah mencecah angka 26 ke atas penghasilan kalogen dalam sistem badan berkurangan sehingga 15% setiap tahun. Kalogen dalam badan juga musnah disebabkan akibat amalan pemakanan yang tidak baik, stress, dan kesan pencemaran kosmetik, wangian dan pencemaran alam sekitar. 
AKIBATNYA: Kulit kelihatan berjeragat, berjerawat, berkedut, berparut, hilang kelembapan, kusam, hilang keanjalan sehingga banyak bahagian pada tubuh anda yang kelihatan mengendur. Apabila berlaku keadaan ini anda memang memerlukan kalogen tambahan.
 Apa kata pengguna??? 
Kesan E.V.E Collogen kepada pengguna:  
Kulit lembab dan tidak kering,parut makin pdar dan warna kulit sekata,kulit cerah di muka dan seluruh anggota badan,tumit kaki tidak   pecah,siku dan leher juga cerah,rambut semakin lembut.
Kebanyakan produk kecantikan dipasaran diuar-uarkan dengan kandungan kalogen seolah-olah ramuan utama ialah kalogen walhal, lebih banyak campuran/ kandungan bahan lain daripada kalogen. AKIBATNYA, tahap kalogen dalam badan dan keadaan kulit anda tetap sama.

Satu-satunya supplement yang mengandungi kandungan kalogen yang banyak di pasaran ialah EVE COLLAGEN dengan kandungan 6000mg kalogen. Jumlah ini sudah cukup dominan dalam memberikan kulit yang sempurna dan kesihatan yang baik kepada anda seawal 3-10 hari. Lazimnya, produk yang mempunyai kandungan kalogen yang banyak akan dijual pada harga yang tinggi, namun EVE CALLOGEN mampu dibeli oleh anda kerana tujuan sebenar dipasarkan adalah untuk merealisasikan impian anda untuk kelihatan cantik dan sihat.

No comments:

Post a Comment