SELAMAT DATANG KE BLOG SHAPE PLUS ANGGUN

SELAMAT DATANG KE BLOG SHAPE PLUS ANGGUN

Monday 9 April 2012

APAKAH EVOLLE MIRACLE BAR???





BAHAN AKTIF UTAMA- ~> Heilmoor Clay dari Austria ~> PhytoCellTec Plant Stem Cells dari Switzerland - Teknologi terkini anti-penuaan. ~> Ekstrak Laminaria Digitata ~> Minyak Kelapa Dara ~> Cocoa Butter ~> Natural Soap Base
HEILMOOR CLAY-- 100% diimpot dari Austria.

- Bio Available: padat dengan bahan organik & inorganik bermanfaat yang mudah diserap oleh kulit.

- Anti-Bakteria.- Serapan Tinggi: kandungan asid humik yang tinggi membantu menyerapdan mengeluarkan bahan berbahaya yang terperangkap dalam tisu kulit.

- Cepat memberi kelegaan kepada kerengsaan sel kulit.- Pertukaran Ion: kehadiran asid humik akan menarik keluar ion positifyang berbahaya dan ditukarkan dengan ion negatif yang terkandung secara semulajadi dalam Moor.
Dengan Evolle Miracle Bar Anda tidak perlu lagi membazir seperti di bawahx cleanserx whitener creamx tonerx anti wrinkle creamx firming creamx smoothing & healingx acne treatmentx eyebag removerx pores concealer
 Penggunaan setiap hari akan dapat membantu :
Mengembalikan wajah yg berseri
Mengembalikan wajah yang cerah semulajadi
Membantu mengembalikan Kulit yang halus dan licin seperti bayi
Mengatasi masalah jerawat
Mengatasi masalah jeragat
Membantu menutup liang roma yang terbuka luas
Membantu menghilangkan hitam dibawah mata
Membantu mengurangkan parut jerawat
Membantu menghilangkan Selulit pada badan
Membantu menghilangkan Hitam di celah peha dan ketiak
Menghilangkan white/black head di bahagian hidung
Menghilangkan bau badan
Membantu mengatasi masalah rambut berkelemumur dan gugur
Membantu membaikpulih rambut yang rosak
Membantu melebatkan rambut anda
Membaikpulih tumit yang pecah
Melembutkan tapak kaki yang kasar
Hanya Perlukan Evolle Miracle Bar untuk kelihatan lebih berseri & mempunyai kulit yang cantik serta menawan..Serta dapat mengatasi semua masalah yang anda hadapi
Kini ada pilihan yang lebih baik untuk anda..facial bar yang memberikan kesemua kebaikan untuk kulit anda tanpa kesan sampingan walaupun digunakan untuk jangkamasa panjang!Diperbuat dari 100% bahan semulajadi, tanpa bahan kimia, tanpa pewangi..dan dapat memberi kesan terbaik kepada kulit anda dalam
 - Heilmoor Clay dari Austria- PhytoCellTec Plant Stem Cells dari Switzerland - Teknologi terkini anti-penuaan.- Ekstrak Laminaria Digitata- Minyak Kelapa Dara- Cocoa Butter- Natural Soap Base

HEILMOOR CLAY- 100% diimpot dari Austria.- Bio Available: padat dengan bahan organik & inorganik bermanfaat yang mudah diserap oleh kulit.- Anti-Bakteria.- Serapan Tinggi: kandungan asid humik yang tinggi membantu menyerap dan mengeluarkan bahan berbahaya yang terperangkap dalam tisu kulit.- Cepat memberi kelegaan kepada kerengsaan sel kulit.- Pertukaran Ion: kehadiran asid humik akan menarik keluar ion positif yang berbahaya dan ditukarkan dengan ion negatif yang terkandung secara semulajadi dalam Moor.

PhytoCellTec PLANT STEM CELLS- Meningkatkan jangkahayat 'Stem-Cell' kulit.- Melewatkan penuaan sel kulit.- Anti-Penuaan.- Mengembalikan keremajaan & keanjalan kulit.- Bahan aktif pertama di dunia yang berkesan ke atas 'Stem-Cell'.- Dianugerahkan 'BSB innovation prize for the best active ingredient 2008'.

LAMINARIA DIGITATA- Meningkatkan sinstesis ATP yang akan meningkatkan tenaga dalam sel.- Menghasilkan kompleks pelembap yang melindungi kulit dari kesan persekitaran.- Bertindak sebagai agen penghidrat.- Sangat berkesan untuk kulit yang kusam dan tidak bermaya.- Juga sangat berkesan untuk merawat masalah selulit.- Kaya dengan kalsium, potassium, iodine, mannitol, protein, kompleks karbohidrat, vitamin-vitamin E, C, B12, B6, B3, B, A dan unsur-unsur Zink, Fluorin, Kromium, Kobalt, Mangan, Natrium, Ferum, Fosforus, Kalium dan banyak lagi!

MINYAK KELAPA DARA- Sangat tinggi kandungan antioksidan yang dapat menyerap jauh ke dalam tisu kulit.- Mencegah & melindungi dari pembentukan radikal bebas yang menghilangkan keanjalan kulit.- Melegakan kerengsaan.- Menggalakkan penyembuhan dan regenerasi kulit.- Dikenalpasti sebagai pelembab semulajadi yang terbaik untuk kulit.

COCOA BUTTER- Tinggi kandungan antioksidan yang dapat menghalang pembentukan radikal bebas.- Mengandungi vitamin E, A dan C.- Mengandungi Flavonoid dan Polyphenol yang bertindak meneutralkan radikal bebas yang sudah terbentuk.- Telah terbukti secara saintifik dapat melindungi kulit dari sinar UV yang dapat membunuh sel kulit.- Mengandungi Trytophan, yang mampu mengaktifkan sel otak dan juga sangat bermanfaat kepada sel kulit.

*TIDAK mengandungi unsur haiwan.*TIDAK diuji keatas haiwan.*TIDAK mengandungi bahan derivatif petroleum.*TIDAK mengandungi talkum.*TIDAK mengandungi 'surfactant' yang mengeringkan kulit.*100% berasaskan tumbuhan.*Dibuat secara manual, tanpa menggunakan mesin untuk menjamin khasiat terbaik.

CARA PENGGUNAANUrutkan buih selama ke wajah anda beberapa saat.Biarkan buih selama 1 minit di wajah anda.Bilas bersih dan keringkan dengan menekap tuala, jangan gosok tuala di muka!Lebih baik jika dibiarkan 'air-dry' untuk kesan optimum.
ANDA AKAN MERASAI PERUBAHAN SERTA-MERTA!

Selamat untuk dibiarkan lebih lama.Tidak akan memudaratkan kulit dan tidak akan menyebabkan kekeringan. Selamat untuk digunakan oleh bayi baru lahir!
Kulit Sensitif - sebaiknya 1-2 minit sudah memadai (tetapi untuk permulaan boleh gunakan selama 3 minit selama 2-3 hari)
Kulit Berjerawat - gunakan selama 3 minit setiap kali cucian (2 x sehari) selama seminggu. Minggu kedua dan seterusnya memadai mengamalkan sabun seperti cucian biasa sahaja. Lakukan ‘maintenance’ 1-2 x dlm seminggu.
Kulit Normal / Kering - sama seperti step kulit berjerawat
Kulit berparut - amalan yang consistent dan betul membantu mengawal kesan parut dengan effective.
Kulit pigmentasi - berkemungkinan akan mengalami sedikit pengelupasan halus (bergantung kepada keaktifan kulit masing-masing) namun. Ini adalah kerana sel mati di pisahkan dari lapisan permukaan kulit. Anda mungkin akan mengalami sedikit kegatalan, kekeringan yang bersifat sementara kerana faktor perubahan sel pada kulit.
HEALING CRISIS / PROSES PEMULIHAN
Peringkat awal guna produk ni, proses pembongkaran toksin, darah kotor akan berlaku.. jika anda ada masalah resdung, atau pernah menggunakan produk yang tinggi kandungan kimia dan jeragat, kemungkinan anda akan mengalami pengeluaran jerawat yg berterusan, sedikit pengelupasan kulit, perkara ini adalah biasa.. Anda cuma perlu, minum byk air masak..
Pada masa yg sama, pemakanan pun kena jaga juga.. kawal pegambilan makanan yang berminyak / berlemak.. jika anda alah pada seafood, kurangkan atau sebaiknya berhenti dulu. Ini adalah punca merangsang pengeluaran jerawat juga..
***ONE FOR ALL....ini antara faktor yang paling menonjol, menjadikan Evolle lain dari yang lain. Bayangkan, mana ada satu produk yang boleh digunakan untuk semua benda? But you know what? Evolle boleh lakukannya! Evolle bukan saja boleh digunakan untuk rawatan / kecantikan wajah, tapi boleh juga digunakan untuk rambut, badan, masalah kulit, lemak, payudara, celah-celah badan, kuku, bibir dan sebagainya! Tidak ketinggalan, Evolle sesuai digunakan oleh perempuan, lelaki, kanak-kanak, bayi, orang dewasa, warga emas, dan... sesiapa saja lah!***
Evolle Miracle Bar Price
RM69/bar – (Semenanjung Malaysia)
RM79/bar – (Sabah/Sarawak)
3BAR RM179(RM188 S/SRW)Postage RM7~RM10
Jika beli sekali dengan produk SSR yang lain so postage free..:-)
ANDA BERMINAT????CALL/SMS 019-6640041 SEKARANG!!!!

No comments:

Post a Comment