SELAMAT DATANG KE BLOG SHAPE PLUS ANGGUN

SELAMAT DATANG KE BLOG SHAPE PLUS ANGGUN

Tuesday 17 April 2012


E.V.E 
ELEGANT.VOGUE.ENERGETIC
(SHAPE PLUS,COLLAGEN,FIBER)




SHAPE PLUS

AN APPLE A DAY KEEP THE DOCTOR AWAY...
kecantikan & kejelitaan adalah hak milik setiap insan....kata Dato Becky M Leogardo..

Tapi kita jangan lupa hak milik tu perlu dipelihara...macam tanaman..kena suburkan dengan baja...kena letak racun untuk bunh serangga.so mcm tu la..kena jaga la kejelitaan yg sedia ada..jangan biar diri dimamah usia sebelum tiba masanya...
pepatah cina berkata "kat dunia ni tak ada pun wanita yg HODOH...yg ada cuma wanita yg MALAS...".
maka buang la sifat malas tu...kpd semua perempuan...
contoh sikap malas...malas nak cuci muka,,malas nak pakai krim waktu tidur...malas gosok baju...macam2 lg malasnya...so, macamana nak cantik????
misalnya...umum tau...khasiat yg ada dlm sebiji epal...berapa ramai yg RAJIN nak kupas epal pagi2 sblum pegi kerja...kalu cuti pun banyak komitmen lain nak dibuat...so..teknologi .nak membantu org buat kerja remeh ni....jawapannya...ambillah SHAPE PLUS ,,,tak yah kupas epal lagi...cuma bancuh dan minum...khasiatnya tetap sama...khusus untuk mengurangkan kolesterol...paling elok utk wanita yg nak turunkan berat badan dan mengatasi masalah sembelit dan membersihkan usus...

 **Sehari bersama sebiji EPAL seperti Sehari bersama satu sachet SHAPE PLUS**
EVE COLLAGEN
KULIT CERAH, HALUS DENGAN EVE COLAGEN
Penuaan merupakan proses semulajadi sejak kita berusia 25 tahun.usia yg meningkat akan menyebabkan produksi hormon estrogen dan serat kolagen sbnyk 30%.perkara ini akan mengurangkn keanjalan kulit, kemunculan kedutan dan tanda2 lain spt kulit menipis, kering dan kurang daya tahan.kulit juga menjadi kasar, selain muncul bintik2 coklat pd bah. yg terdedah pd cahaya matahari. Tanda penuaan ini dapat dicegah melalui:

1. Penjagaan luaran spt filler, thermage,lipsuction dan sbgnya.

2. Penjagaan dalaman spt senaman kardio, stretching dan pemanasan otot

3. Pemakanan

4. Pengambilan vitamin or supplement

Umum kita mengetahui pola pemakanan kita banyak terdedah kpd cara tidak sihat seperti berminyak...bergula...dan makanan dgn pengawet.Maka satu drp solusinya..bantulah tubuh kita dgn supplement yg baik untuk mengekalkan kesihatan kulit.Dapatkan EVE KOLAGEN yg mengandungi kandungan 6000mg protein cukup tinggi...untuk menampung keperluan kolagen tubuh anda agar kekal sihat dan awet muda.Dengan pengambilan EVE KOLAGEN anda akan merasai perubahan bukan sekadar kulit semakin anjal,cerah, halus...malah membantu menguatkan akar rambut. hasilnya rambut akan sihat bersinar, tanpa perlu membuang masa untuk rawatan mahal di salon. Kesan dalaman dengan ramuan lobata dan kacip fatimah pasti memuaskan hati anda yang ingin penjagaan khusus untuk kewanitaan anda.

Dapatkan EVE KOLAGEN anda hari ini!!

EVE FIBER

SUDAH pasti setiap orang mendambakan tubuh yang kelihatan segar, bertenaga, berseri dan mempunyai kulit yang gebu,cerah dan mulus.

Seringkali kita mengutamakan kecantikan dengan memberi penekanan dari sudut luaran. Tidak kira lelaki mahupun wanita, masing-masing tidak lokek mengeluarkan sejumlah wang untuk membeli set penjagaan kulit terutama wajah, supplemen tambahan dan juga pelbagai jenis vitamin.

Dalam tidak ramai yang terfikir untuk melakukan pembuangan TOKSIN dalam badan.

Jika seseorang yang tidak pernah membuang toksin sejak lahir hingga umurnya mencecah 30 tahun, bermakna sudah macam-macam sisa toksin terkumpul dalam badannya.

Jika sistem semula jadi tubuhnya tidak mampu untuk membuang toksin tersebut secara semula jadi, itulah yang akan menyebabkan kulit seseorang itu kusam, berjerawat dan banyak lagi keburukan lain.

Menurut Gracia Ng, secara umumnya, jerawat, alahan, selesema, bau badan, mulut bau dan banyak lagi terjadi kerana fungsi pembuangan toksin yang sepatutnya berlaku terjadi sebaliknya.

Jadi, toksin itu tetap keluar namun dalam bentuk cela pada kulit manusia.

Ng menerangkan, simptom di atas hanya yang boleh dilihat di wajah, sedangkan, di dalam organ tubuh yang tidak pernah dibuang toksin akan menyebabkan kesan yang lebih tidak elok...Dapatkan cara sihat dan selamat untuk membuang toksin dari tubuh anda....dengan EVE Fiber Strawberry.
ANDA BERMINAT????CALL/SMS 019-6640041 SEKARANG UNTUK MEMBUAT PESANAN
SUMBER:INTERNET

No comments:

Post a Comment