SELAMAT DATANG KE BLOG SHAPE PLUS ANGGUN

SELAMAT DATANG KE BLOG SHAPE PLUS ANGGUN

Monday 23 April 2012

PART II :TESTIMONI PENGGUNA SHAPE PLUS & EVE FIBER

Assalamualaikum semua....
Hari ini ada masa terluang sikit sy uploadkan gambar-gambar testimoni yg tidak putus asa untuk menurukan berat badan mereka..akhirnya result yg di perolehi sgt2 mengembirakan mereka..ALHAMDULILAH....

"Sesuatu yang dilakukan tanpa paksaan merupakan sebuah kemenangan dan sebuah memori indah untuk disingkap kembali"

Jom kita jengok2 testimonial yg sgt2 mengujakan ...Tahniah kepada meraka yg tidak pernah kenal erti putus asa....TAHNIAH...

TESTIMONIAL 1
SEBELUM
Lihatlah hasil yang amat ketara...Alhamdulillah bersyukur kepada Allah.. Semoga dapat membantu ramai lagi mereka2 yang memerlukan perubahan "Assalamualaikum.. saya nk share kehebatan Shape Plus & EVE Fiber dengan mereka yang masih ragu2 untuk mencuba..
Sy telah 

berjaya menurunkan berat badan sebanyak 9Kg dalam masa sebulan.. Berat asal saya 76Kg dan sekarang 67Kg..Sebelum ni pakai saiz XL dan L je..tapi sekarang dah boleh pakai baju saiz M dan S..Seluar dulu saiz 36, tapi sekarang dah saiz 33..Alhamdulillah sy tak menjaga pemakanan yang ketat apa yg saya perlu pastikan setiap hari saya perlu cukupkan air kosong sebanyak 4-5liter sehari dan pagi saya amalkan nesvita, lunch makan nasi dan lauk pauk serta sayur macam biasa & malam saya amik nesvita lagi sekali.. mmg alhamdulillah saya amat berpuashati dengan perubahan diri saya sekarang coz mudah untuk sy mencari baju dan juga senang untuk saya beriadah... Dulu wajah saya kelihatan seperti berumur 27tahun..sebenarnya saya masih muda..umur saya 23tahun...Bersyukur sangat dengan perubahan yg saya alami ini.."Anda berminat??Call/sms 019-6640041 skrg!!!

TESTIMONIAL 2
Saya minum Shape Plus & EVE Fiber hanya 5minggu dan 

berat badan saya turun dari 63Kg ke 57Kg. Saya telah 

berhenti mengambil ShapePlus since July2011 n maintain 
dengan EVE Collagen dan EVE Fiber shj.
Alhamdulillah setakat ini badan saya maintain aje dan inci 
semakin berkurangan. Umur sy dah menjangkaui 46tahun 
bulan june nie..Saya pernah mencuba beberp jenis produk 
utk menguruskan badan seblm ini tetapi hasilnya gagal..
Faktor harga bukanlah satu halangan kerana jika 
dibandingkan dengan produk2 lain yang berada dipasaran,
Shape Plus masih lagi murah..tetapi yang paling penting 
kebekersanannya...
Saya hanya berbelanja rm500 untuk 5minggu..jauh lebih 
murah jika dibandingkan dengan kawan saya yang pergi 
menjalani sessi pelansingan badan yg diiklankan yang 
menelan belanja sehingga rm5000++..tetapi masih belum 
selesai sessi pelansingan beliau sehingga hari ini..tapi
saya yang langsing dulu hehe..
Terim kasih Secret Solution Resources dalam usia saya 
sebegini, saya masih boleh menggayakan fesyen
yang saya minati...Syukur Alhamdulillah... 
Allah temukan saya dengan produk-produk yang hebat ini...
Anda berminat??Call/sms 019-6640041 skrg!!

 TESTIMONIAL 3
Sebelum kawin berat badan saya cuma 56Kg

Selepas melahirkan seorg puteri berat badan
semakin naik sehingga mencecah 79Kg..
apabila melahirkan puteri kedua berat badan
saya semakin bertambah tambah, Saya telah
habis beribu ribu ringgit hanya ingin mencuba
dapatkan perkhitmatan di pusat perlansingan
badan..tapi bentuk badan yg diidamkan hanya
sementara shj..dan hampir berputus asa..namun
selepas dari ejekan anak saya “MAMA GEMUK
MAMA GEMUK”....tetiba semasa didlm pantang
utk baby kedua sy terbaca iklan di akhbar
tentang produk Shape Plus..Dan keputusan
kali nie mmg tepat..kerana dengan harga yg
berpatutan serta produk yg berkualiti, hanya
6kotak Shape Plus saya turun sebanyak 17Kg
dalam masa 2bulan shj..Shape Plus memang
ajaib dan amat mudah diamalkan..Alhamdulillah
seronok kerana dipertemukan Allah dengan
produk yg memang berkesan!!!!
Anda berminat??Call/sms 019-6640041 skrg!


TESTIMONIAL 4
 Anda ingin berkebaya kembali? Cubalah Shape Plus dan EVE FIber hari ini.. pasti tidak menghampakan... kerana Shape Plus membantu memberi potongan badan yg anda inginkan... Insyaallah... cuba dulu baru...

Berminat?call/sms 019-6640041.


TESTIMONIAL 5


Saya Pn Rin..nak share citer happy n excited sangat sebab seluar dan baju lama yang ketat sebelum ni dah semakin longgar... Setiap kali terjumpa kawan atau sedara mara semuanya tegur saya dah kurus banyak... Sebelum ni sedih sangat dengan penampilan diri...dan berat badan..maklumlah anak dah 5org berat meningkat sampai 90kg macam macam produk kurus dah cuba..tapi x jadi apa...kalau ada pun setakat 1kg je turun pastu naik semula... dan inci langsung tak kurang..tapi sekarang...Alhamduillah selepas mengambil Shape Plus ni..memang ada perubahan pada diri.. selepas habis 10paket(10hari) saya timbang,,terkejut jugak berat dah turun sikit...sampailah sekarang..berat 80kg...

walaupun masih belum mendapat berat yang ideal tapi saya bersyukur dan masih mangamalkan Shape Plus dan Eve fiber untuk bulan ke 2... makanlah dan rasalah dlm kuantiti yang sedikit apa pun yang disukai...tapi minum air banyak banyak..dan jangan makan malam...insyaallah kurus dan sihat bersama Shape Plus & EVE Fiber...cubalah pasti tidak menyesal....

ANDA BERMINAT??CALL/SMS 019-6640041 SKRG JUGA!!!

No comments:

Post a Comment