SELAMAT DATANG KE BLOG SHAPE PLUS ANGGUN

SELAMAT DATANG KE BLOG SHAPE PLUS ANGGUN

Saturday 24 March 2012

** EVE FIBER**

Apa itu fiber?
Serat (fiber) berasal dari tumbuh-tumbuhan. Fiber sememangnya natural, takde kaitan dgn bahan kimia.

Apakah peranan fiber kpd badan kita?
Membantu penghadaman; sebab badan kita kekurangan enzim utk memproses makanan. Kekurangan enzim akan melambatkan proses penghadaman, dan penyerapan zat2 baik dari makanan yang diambil. 

Apakah kaitan fiber dan detox?
Fiber merupakan salah satu agen detox yang paling berkesan dan selamat. Fiber menghalang kolestrol dan lemak dari di serap oleh perut. Mengawal kadar glukos yang diperlukan badan. Mengelakkan sembelit. Membersihkan kolon (usus).

Bagaimana fiber berfungsi?
-Fiber menyerap dan memegang kelembapan dalam sistem pencernaan. Mcm sponge yg ada di sekeliling saluran usus. Yang mana fiber ni akan mempercepatkan proses penghadaman>pencernaan.
-Fiber mengurangkan sembelit. *Kebanyakkan masalah sembelit berpunca dr jangkitan n toksin. Fiber berperanan membersihkan usus secara semula jadi.
-Fiber juga mengurangkan kesan dari pengambilan sesetengah ubat2an (drug), makanan yg mengandungi pengawet dan makanan yg mengandungi bahan kimia dengan menyingkirkan toksin sewaktu proses penghadaman. 
-Fiber menurunkan level kolestrol, dan mengurangkan penyerapan kolestrol dari makanan yang kita makan.


EVE FIBER ADA CARA UNTUK MENYELESAIKAN MASALAH ANDA..


Jom jengok2 testimoni EVE FIBER nie....:-)









Saya mengalami masalah usus yg kronik..hinggakan doktor sendiri menasihati saya mencari apa-apa makanan 
tambahan yang boleh membantu menyelesaikan masalah usus saya nie..Selama sebulan saya mengikuti cerita Shape 
Plus, kerana sebelum ini sudah mencuba berbagai bagai jenis produk dipasaran, tapi tidak membantu saya dari 
mengatasi masalah usus saya ini..Saya cuba mengambil Shape Plus pada mulanya,berat badan dan saiz saya 
berkurangan dalam masa sebulan..Atas nasihat kak jie, bulan kedua saya mengambil Shape Plus+EVE FIber...dan 
perubahan yang amat ketara saya alami,selain daripada penurunan berat badan dan perubahan inci, yang paling sy 
berpuashati ialah usus saya terasa amat selesa sekali.Jika tidak sebelum ni memang jenis susah untuk membuang air
besar..tapi alhamdulllah kini tak perlu lagi menunggu lama didalam bilik air..berat asal 74Kg dalam masa 2bulan berat 
turun sehingga 69Kg dan saiz baju asal ialah XL kini saiz L/M.. Terima kasih atas sokongan dan semangat yang 
diberikan...
E.V.E Strawberry Fiber Price
RM70 /15 sac (1box) RM130/30sac (2boxes) – (SM)
RM80 /15 sac (1box) RM140/30sac (2boxes) – (SS)

Call@pm me at 
            019-6640041     



No comments:

Post a Comment